שאלות נפוצות

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
בהחלט! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם בתהליך הרכישה. תוכלו לפנות אלינו בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט בווצאפ או בטלפון: 0737251162
האם האתר מאובטח?
בהחלט, רכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות רגועים, מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדכם או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם.
ביצעתי הזמנה, איך לדעת שהיא התקבלה?
מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ואישור ההזמנה לתהליך טיפול יגיע ישירות לכתובת המייל שציינת בטופס ההזמנה. זמן אספקת המוצר מופיע באותיות הקטנות בעמוד המוצר.
איך לבצע שינויים בהזמנה?
באמצעות הטופס מצד שמאל או באמצעות יצירת קשר בטלפון או בווצאפ שלנו.
יש לכם שאלה שלא כתובה פה?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לכל שאלה.

יצירת קשר


    בלחיצה על כפתור "שלח" אתם מאשרים שקראתם את מדיניות הפרטיות שלנו.

    צרו קשר לכל שאלה בקשה נושא

    WhatsApp

    צריכים עזרה? לחצו על האייקון למעבר לשירות הלקוחות בווצאפ

    מענה אנושי

    מעוניינים בשיחה ישירה? לחצו על האייקון לחיוג לנציגי השירות